BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kenangan bersama ^_^

Friday, June 24, 2011


assalamualaikum.. apakabo smua ??? sihat ... semoga sihatx2 laa ... alhamdulilah minggu mppb dah habis dah.. sepanjang minggu nie ak banyak pelajari banyak bnde ..sepanjang seminggu nie membuat diriku bertambah matang... seminggu ak dapat mengenal apa 2 ertinya seorang sahabt dan apa 2 ertinya seorang kawan.. minggu nie banyk membantu ku mengenal sapa diriku sebnrnya..membantu ku mengenal siapa dibelakang tabir yang membntu ku sewaktu ak dalam kesusahan.. ak hanya mampu mengucap terima kasih yang tidak terhingga ..semoga ALLAH membalas jasa kalian semua.. terutamanya penolong ak ..WAN SHAFAWATI ..terima ksih berbanyak kerna banyak korbankan masa untuk menolong dan membantu sepanjang minggu ini ... terima kasih banyakx2 ..terima kasih gak kepada ajk ak HAFIZU AIMAN yang banyak menolong.. ak tak tau laa clau die tak ade ..mesty porak peranda ag setiap majlis.. terima kasih berbanyak..

tak lupa jugak kepada SCHASCHA YOUNG ,AFIQ HAMIZAN ,HARIE KERY dan ARIFF yang juga banyak membantu .. ak tau pengorbanan yang kamu lakukan tidak dapat ku balas dengan apa pun.. hanya yang mampu ak lakukan semoga ALLAH membalas jasa bek kalian semua semoga kalian di tempat di kalangan manusia yang soleh dan solehah..AMIN


naib exco ku

wan shafawati ^_^


ajkx2 ku yang " sengal"

Muhammad Hafizu Aiman Jusoh

aiman ^_^

Schascha Young

schascha^_^


Muhamad Afiq Hamizan Norizan

afiq^_^


Ariff Idzzuddin Zuki

ariff^_^

Hairie Kery

hairie kery ^_^

senyum ^_^..

Saturday, June 11, 2011


Lirik Senyum – Malique & Najwa

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse
Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus
Ulang Verse

Senyum :)

fuhh penat sementara ^_^

Sunday, June 5, 2011


assalamualaikum..hye smua ..apakabor ..sihat ??
harapx2 semua sihat sejahtera hndaknyer ^_^..
cuti semester dah seminggu dah habis ..
tgl ag dua minggu ag seblm pulang ker maktab ...banyk bnde dah ak wt waktu cutinie .. antaranya lepak ngn member dua hari berturutx2 ( maapla tarak ade gmbar )..karoke ngn mereka , wt aktiviti seekers laa.. hahahah lawakx2 ..
selain itu ak ade laa wt aktiviti yg maner ak mmg nak wt ..harapx2 berjaya..dah sepruh jalan dah nie ^_^.. heheheheh

n last sekali ialah aktiviti mengemas rumah ..huahauhhau... tibex2 lak cuti kali nie ak rajin semacm .. habis rumah nie ak kemas ..depan belakang ,kiri kanan dan sebagainya .. mmg cuti kali nie memg dipenuhi dengn aktiviti ...walaupun penat tapi ak sgt suka ..namun bile nak hujungx2 nie ak kene laa rest sb pas nie byk ag ak kene wt kat maktab .. memikul tugas yang begitu berat ^_^