BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sayang ibu ...selamat hari ibu ^_^

Monday, May 9, 2011

assalamualaikum ....harapx2 tak terlmbat laa nak wish selamat hari ibu .. ibu yang melahirkan ak..ibu yang memberi makan dan minum .. ibulah peneman ku di saat suka mahupun duka ..ibu selamat hari ibu .. semoga ALLAH memberkati ibu di dunia dan akhirat .. wan mendoakan ibu senantiasa gmbra kerana kegembiran ibu adalah kegembiraan wan dan kesedihan ibu adalah kesdihan wan ..

ertinya:ya allah ampunilah!! bagiku segala dosaku dan juga dosa dua ibu bapakku dan kasihanilah mereka keduanya sebagaimana mereka memelihara dan mendidikku dimasa kecil.

ibu ku syang ^_^


Ibuku

Ibu
Setiap deras degupan jantungku
Engkau mampu merasanya
Ketika aku:
Sedih
Gembira
Gelisah
Naluri ibumu
Bagaikan sebati dalam diriku

Ketika aku sedih
Kaulah ubat kepada duka laraku
Menceriakan dan menghakis
Perasaan yang melunturkan
Semangatku

Ketika aku gembira
Engkau juga turut berkongsi
Kegembiraan yang menyinari saat
Aku hidup di muka bumi ini
Sebagai manusia

Pabila gelisah menyelubungi jiwaku
Engkau masih bersamaku
Menolong menyelesaikan
Masalah yang tak sudah-sudah mengusutkan
Perjalanan hidupku

Ibu
Selagi hayat dikandung badan
Aku akan sentiasa mendampingimu
Membelai dan menjagamu hingga ke hari tua

Ibu
Aku tahu kasih sayang yang kucurahkan kepadamu
Tak setanding kasih sayang ibu kepada anaknya
Namun, terimalah keikhklasanku
Untuk menyayangi
Insan yang mulia ini


ummiku sayang

Memancar sang suria
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummi ku sayang

Aku sayang ummi
ummi ku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummi ku sayang

Walaupun ummi letih
mengasuh kami ini
namun masih tersenyum
menyejukkan hati

Aku sayang ummi
ummi ku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummi ku sayang

Bila pulang sekolah
ummi sambut kami
sembahyang sama ummi
alhamdulillah

Aku sayang ummi
ummi ku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummi ku sayang

Ummi ku sayang kaulah serikandi
berkorban selalu untuk kami
ummi ku sayang kau ibu mithali
semoga ALLAH kan berkati

Aku sayang ummi
ummi ku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummi ku sayang

Memancar sang suria
menyinar cahaya nya
begitulah berseri
wajah ummi ku sayang

Aku sayang ummi
ummi ku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummi ku sayang

Tajuk Nasyid : Ummiku Sayang
Artis : Soutus Sofwa


0 comments: