BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

soalan yang di tag oleh puteri Anum @Nur anum

Friday, December 10, 2010


1. Apa benda paling penting dalam hidup korang?


smuanyer penting kerna itu smua pemberian dari ALLAH s.w.t

2. Benda terakhir yang korang beli guna duit korang ?


buku travelog haji

3. Dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?


kat ipoh laa ..ntah laa kene tanyer sebelah pihak ag satu


4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

tidak sama sekali ^_^

5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?


hurmmmm.......

6. Di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?


SENSITIP QUESTION ....=P

7. Novel/buku/majalah terakhir dibeli?


TRAVELOG HAJI


8. Apakah nama penuh korang?


Muhamad Arif Safwan bin Samsudin


9. Antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?


balance ja,,tapi ngn ibu kot,sbb suka share rahsia..hehe

10. Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup korang?


NAMA ???tk igt laa upe igt laa


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?


yup tapi totaly pakai mesin basuh ^_^


12. Dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?


Baitullah..kiblat umat Islam..inshaALLAH..


13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

duax2 tak mau =p


14. Beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?


= die perempuan

= satu maktab

= org malaysia


15. 5 benda yang paling disayangi dalam hidup anda?


1-Quran
2-Handfone
3-spekmata
4-laptop
5-buku-buku


16. Lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?

Lagu Zivilia Band ..Aishiteru (Aku Cinta Kamu)


17. Bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?

11.6 ..kat umah with family

18. 5 rakan Blogger yang korang nak tag a.k.a suspek2 yang perlu di cari...

= ain syairah

= nurul syuhada

= nurakmalyna

= nadia faudzi

= abdul razzuhair

4 comments:

Nur Hanum Tuan Haji Mohd Subri said...

heee,,byk jawapan sma neh! :) tiruu..:P

pengembara merantau said...

mane ade ^_^...dah bnde dah sma nak wt mcm ner =p weeeekkk!!!!

cikuwada said...

kechik ati, atiru aku tag soalan yg same gak.. xnk jwb pun.!! HAHA

pengembara merantau said...

hehehehehe..... ^________^