BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kanak-kanak ribena beraksi ......

Friday, June 25, 2010






tepat kul 3.30
bende ini jadi bile semua dah masuk air ...
bile tgk bola mcm tgk citer raja lawak .....mcmx2 hal jadi
namun "geng ak " kiranyer lain dari lain ...
org dtg nak tegk bola namun dieorng lak yang main bola kat laptop ...
papelah jadi dieorg hepi n ak pun hepi...
ag best bile ade member kami yang jarang jumpa
dtg melawat kami di kedai yang kami lepak
kira igt ag die kat kami ...hahahah
sembang punyer sembng ...
smpai boleh katakan kedai makan 2 bapak-bapak,pakcik-pakcikkami yang punyer ...
yela mane tak nyer byk citerx2 nak di kongsi bersamax2
hahahhahaha...memg best siot ..dah la pada awal pagi dan hanya suara kami jer yang berkedengaran ...bayk gelak tawa yang timbul ... anywhere memg best tenuk nyer
hahahahah .....yela mane taknyer org lain khusyuk tgk bola tpi kami riuh ngn perangai sendri
ahhahahahha..
perlawanan bola berakhir dengan perlawanan cameron dan demark 2.1
then tibe2..jeng2..mmbr aq(pdhal aq)..hehe..
plan nk gy chepor..hehe..
chepor 2 pat andy..bez..then dak 2 ckp kt mmbr2 aq..
fyi,time 2 dh koi 6 pg..tehn ktowg dcide gy chepor koi 8..
pe..2 jam jew lg...xtitow ktowank..
canak gak mate..hehe..
then.temetrai sejarah 7 saudara belayar ke chepor..hehe..
koi 8 sdh,gerak time..ktowg mnaiki 'kuda' msing2..
pas sume brg dh ciap ktowg pon gewak..
hehe..tepat koi 9 steng ktowg smpai chepor..
pew,brg yg ktowg bawak..jeng2..
set bbq..
ktowg cri port baek punye..tp syg tarak awek la time 2..
hehe..tp ktowg bwk pengkid..hehe..
bez2..jgn pkir2 bkn lak..haha..
ktowg baek..hehe..
smpai2..pew lg tros trjun..aq nan kwn2..tgh light bara..
well smbg nak wat bbq..
pew lme siot light nk bara..
smate2 tok hotdog..
tp laz2 tgn pengkid gak dpt light bara..haha..
kowg yg pengkid 2 senarnye laki tau..
tp mke cm gadis..hehe
ktowg start la bkr2 hotdog..
pew lyn gler..
tp laz2 ptong stim ujan la plk..
ktowgpon cri la tmpt brteduh..
lepak kt msjid..
hehe..tp ktowg xlpe solat..
hehe..baik x??
ujan pnye la lbt..ktowg msjid smpai t'titow..
untill 4 o'clock..
pas 2 ktowg brngkat la blik..huhu..


0 comments: