BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

cuti x2 ..

Monday, December 14, 2009

cuti x2 .. best ngn tak best ..
hahahah ..pape jela ..tapi bag ak best gak la sb ade member uitm cuti sama ngn ak ..kiteorg byk bende wat togetherx2 ..main bowling la ,karok la ..mcm x2 ..hahhahaha

hehehheeh..dah hampir sebulan dah ak bercuti ...
manyak bende yang ak nak wt byk tergendala ...ntah mybe nak topup balik tido ak yg tak cukup mase kat maktab ..ak mase kat maktab lain sgt ngn matrik .. rindu la ..tapi compare maktab perguruan ngn maktab mrsm better maktab perguruan ..kat maktab perguruan ak tak penah tido dalam kelas .. hahahahahah...waaah ni yg ak rase bangga nie ..heee .. yela tak penah langsung ..heheheh.. that why my result at mrsm was so horibble .. just cukupx2 makan je ..

anywhere i now learnt a lot of thing during waiting spm result ..
mase 2 la ak dah byk bende dalam otak ak ...
byk perubahan yng berlaku ...sampai ak pun tak sedar byk yg dah berlaku ...
hahahahhahah..whatever ....

0 comments: